آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

  • ۰
  • ۰

نحوه استفاده از ژل ابرو

ابروها در زیبایی بسیار مهم هستند اما اغلب اوقات نادیده گرفته می شوند. ابروها به فرم گرفتن چهره شما کمک می کنند و اگر بیش از حد ضخیم، نازک، تیره و یا روشن باشند، می توانند چهره شما را تغییر دهند البته نه لزوما به طرز خوب و مطلوب. خوشبختانه، ژل های براق ژل ابرو می توانند ابروها را مرتب جلوه دهند. ژل های سایه ای رنگی حتی می توانند با رنگ آمیزی براق خود و نگه داشتن مرتب ابروها جایگزین مداد ابرو و پودر شوند.
[alert style="error"] به دنبال خرید ژل ابروی اورجینال و مطمئن هستید؟ ما در کنار شما هستیم => سفارش ژل ابرو [/alert]
روش هایی برای استفاده از ژل ابرو خط ابرو وجود دارد و کار خیلی سختی نیست. پس برای یک آموزش خوب خودتون رو آماده کنید.

ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو پاک کننده خط ابرو

  • با یک دستورالعمل معمولی مراقبت از پوست شروع کنید. صورت خود را با استفاده از پاک کننده های معمولی صورت بشویید. بعد از پاک سازی پوست از تونر و مرطوب کننده ها استفاده کنید.

ژل ابرو

  • ابروهای خود را مرتب و تمیز کنید. با برداشتن هر موی زائد و جدا از خط اصلی ابروها شروع نمایید. سپس یک اسپویل تمیز را بردارید. موهای ابروی خود را با آن در جهتی که رشد کرده اند شانه بزنید. جهت و رشد ابرو برای افراد اکثرا در گوشه های داخلی صاف بوده ، در امتداد قوس به طرف بیرون بوده و انتهای آن به طرف پایین می باشد.

ژل ابرو

  • در صورت لزوم از مداد ابرو یا پودر استفاده کنید سپس ابرو را با اسپویل شانه نمایید. پر کردن خط ابرو کاملا اختیاری است. اگر در حال حاضر ابروی شما ضخیم و پر است شما احتمالا نباید خودتان آن را پر نمایید. با یک سایه خاکستری رنگ مایل به قهوه ای شروع نمایید. این رنگ روی ابروهای خیلی روشن و یا تیره بسیار خوب نشان داده می شود بدون اینکه آن را رنگ پریده و یا تیره تر نماید. اگر ابروهایتان قرمز است، به جای آن، مداد یا پودر کم رنگ قهوه ای مایل به قرمز را به کار بگیرید.
    [alert style="error"] به دنبال خرید ژل ابروی اورجینال و مطمئن هستید؟ ما در کنار شما هستیم => سفارش ژل ابرو [/alert]
    نکته 1 : اگر سایه های بسیار تیره دارید، از یک سایه ملایم استفاده کنید. هرگز به طور مستقیم از سایه سیاه و سفید استفاده نکنید در عوض، قهوه ای خیلی تیره یا زغالی را انتخاب کنید. این رنگ ملایم تر و طبیعی تر جلوه می کند و با این رنگ ، چهره، خشن به نظر نمی رسد.

نکته 2 : سایه زدن روی خط ابرو. ابرو را در قسمت های داخلی روشن تر نموده و در قسمت انتهایی ابرو تیره کنید.

ژل ابرو

  • خط ابرو را در جهت رشد ابرو مرتب و صاف کنید. شما می توانید از اسپویلی که همراه تیوپ ژل تمیز کننده خط ابرو داده می شود استفاده کنید یا اسپویل جدیدی را به کار گیرید. طبق تکنیک های مشابه قبلی ، اسپویل را در قسمت داخلی ابرو به طرف بالا ، مستقیم در جهت قوس ابرو و به طرف پایین در نوک انتهایی ابرو شانه بزنید. اگر شما از مداد ابرو یا پودر استفاده می کنید، استفاده از یک قلم موی جدید می تواند ایده خوبی باشد.

ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو براق خط ابرو

  • با یک دستورالعمل معمولی مراقبت از پوست شروع کنید. صورت خود را با استفاده از پاک کننده های معمولی صورت بشویید. بعد از پاک سازی از تونر و مرطوب کننده ها استفاده کنید.

ژل ابرو

  • ابروهای خود را مرتب و اراسته کنید. هر موی جدا از خط ابرو و زائد را با موچین بردارید. سپس از یک اسپویل تمیز برای شانه کردن موی ابرو به طرف بالا و پایین استفاده کنید.

ژل ابرو

  • یک قطره کوچک از ژل خط ابرو را بر پشت دست خود بریزید. اگر ژل براق خط ابرو با یک اپلیکاتور اسپویل عرضه شده باشد یک قلم موی نازک زاویه دار را انتخاب کنید و آن را به جای اسپویل استفاده نمایید. از یک قلم موی نازک برای ریختن ژل در پایین خط ابرو استفاده کنید.

ژل ابرو

  • لبه پایینی ابروی خود را از قبل مشخص کنید. با یک قلم موی زاویه دار نازک مقداری از ژل خط ابرو را بردارید. انتهای ابرو را با دست کشیدن ملایم و کوتاه، مرتب و یکدست کنید تا ژل داخل ابروها بماند. اجازه ندهید تا ژل ابرو از موهای ابرو پیشروی کند و خارج شود. طرح کلی ابرو را از گوشه داخلی ابرو تا گوشه بیرونی آن را مشخص کنید.

نکته 1 : از یک قلم موی با موهای سفت و سخت استفاده کنید، مانند چیزی که برای استفاده از رژ لب استفاده می کنید. از قلم موی با موی نرم مانند یک قلم سایه چشم اجتناب کنید.

نکته 2 : از استفاده بیش از حد آن اجتناب کنید. به خاطر داشته باشید که شما همیشه می توانید لایه های بیشتری را بعدا اعمال کنید.

ژل ابرو

  • ترکیب ژل براق رنگ شده به طرف بالا. به آرامی میزان ژل اضافی را از روی برس خود پاک کنید. سپس با استفاده از یک قلم موی پر و روشن ضربه بزنید تا ابرو به ژل به خوبی آغشته شود.

ژل ابرو

  • ابروی خود را پر کنید. از قسمت تخت و زاویه دار قلم مو استفاده کنید و برای پر کردن کمان و انتهای ابرو ضربه بزنید. از یک قلم موی زبر و کوتاه استفاده کرده و برای پر کردن قسمت های داخلی به طرف بالا ضربه بزنید. قوس و دم ابرو را تیره تر و مشخص تر کنید. قسمت داخلی خط ابرو را لایت تر و روشن تر کنید. ابرو به این شکل طبیعی تر به نظر می رسد. اگر ژل را با اپلیکاتور استفاده می کنید، شما می توانید با استفاده از آن ابروهای خود را شانه نمایید. فقط مطمئن شوید که در جهت خواب و رشد مو آن را شانه می زنید.

ژل ابرو

  •  لبه بالایی ابرو خود را مشخص کنید، اما فقط قسمت بیرونی آن را تعیین کنید. از قلم موی زاویه دار خود برای برداشتن ژل اضافی ابرو استفاده کنید. سپس، از کمان ابروی خود شروع کنید، لبه بالایی ابرو خود را مشخص کنید. گوشه داخلی ابرو خود را صاف نکنید. به این شیوه چهره شما طبیعی تر جلوه می کند.

ژل ابرو

  • از یک اسپویل برای شانه کردن ابروی خود استفاده کنید. از تکنیک های مشابهی که در شروع به کار بردید، استفاده کنید: به سمت بالا در قسمت داخلی ابرو و به سمت پایین در انتهای ابرو.

ژل ابرو

  • با یک مقداری از کانسیلر مایع آن را پاک و تمیز کنید. کانسیلری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما تطابق داشته باشد یا یک مقدار روشن تر از پوست صورت باشد. از یک قلم موی نازک استفاده کنید و کانسیلر را در قسمت پایین ابرو بزنید. آن را فقط در زیر موهای ابرو بزنید تا بر ژل ابرو لکه نندازد.

نکته 1 : اگر کانسیلر با یک اپلیکاتور همراه است. می توان از آن نیز به جای قلم مو استفاده کرد.

نکته 2 : شما مجبور نیستید که روزانه از کانسیلر استفاده کنید. استفاده از آن برای زمان هایی که می خواهید آرایش شما چشمگیر شود، عالی است.

ژل ابرو

  • قسمت پایین ابرو را با کانسیلر آغشته کنید. به آرامی روی چین پلک را با کانسیلر ماساژ دهید. شما می توانید این کار را با انگشتتان یا قلم موی سایه انجام دهید.

ژل ابرو

  • آرایش خود را تکمیل کنید. حالا که شما یک قسمت سخت از آرایش را انجام داده اید، می توانید بقیه کارها را از جمله آرایش چشم هایتان، خط چشم، ریمل مژه ، ابرو و هر چیز دیگری که می خواهید ، انجام دهید.

ژل ابرو

دوره های آموزش اصلاح ابرو ، آموزش آرایش صورت  و دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه هنر آموزان برگزار می شود.

  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • مهناز محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی