آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

  • ۰
  • ۰

 حالت دادن به ابرو

برای آشنایی با روش حالت دادن به ابرو ، فرم دادن به ابرو و داشتن زیبایی ابرو و صورت با هنر آموزان همراه باشید.
همچنین دوره های آموزش اصلاح ابرو  ، آموزش گریم صورت دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه آرایشگری زنانه  هنر آموزان برگزار می شود.

فرم دادن به ابرو

 

حالت دادن به ابرو ها با استفاده از دست

برای حالت دادن به ابرو کافی است مراحل زیر را انجام دهید. در مقابل آینه بیاستید و ابرو خود را با انگشت خود بالا ببرید ،نگران نباشید اگر احساس می کنید کنترل این کار برای هردو ابرو سخت است این کار را تنها برای یک ابرو انجام دهید. و تمرکزتان را برروی یک ابرو قرار دهید ، به این ترتیب شما وقت لازم برای تمرین به هر دو ابرو را دارید.

حالت دادن به ابرو
دستان خود را برروی ابرو فشار دهید، اگر این کار را برای هردو ابرو تکرار می کنید از دست دیگری برای نگه داشتن ابروی دیگر استفاده کنید.

 حالت دادن به ابرو

این کار را تا زمانی که می خواهید ابروی شما بلند تر باشد انجام دهید این تمرین را برای 2-5 دقیقه هر روز انجام دهید.

ابرو را بالا نگه دارید پس از تمرین، اینبار شما میخواهید که اینکار را کاهش دهید دوباره این کار را برای هر 2 تا 5 دقیقه هر روز انجام دهید.

قابل تصور است که بعضی افراد به راحتی نمیتوانند بدون استفاده از دست به عنوان یک راهنمایی این کار را انجام دهند. افرادی که قادر به انجام این کار هستند معمولا نیاز به آموزش خاصی دارند و این کار را زمانی میتوانید درست انجام دهید که کمی تلاش کنید.

هنگام تمرین مقابل آینه ایستاده، گاهی اوقات ممکن است ما احساس کنیم که حرکات صحیح را انجام می دهیم، اما زمانی که در آینه نگاه می کنید، ممکن است متوجه شوید که شما کاری انجام نداده اید.

 حالت دادن به ابرو

این تمرین را تا جایی انجام دهید که عضلات ابرو خود را گرم کنید.

5 دقیقه با تمرکز به بالا رفتن یک ابرو بدون استفاده از دستان خود که صرف کرده اید را انتخاب کنید. اکنون در مورد ابرو دیگر نگران نباشید فقط روی بالا رفتن آن تا جایی که میتوانید تمرکز کنید.

اینبار ابروی دیگر خود را پایین بیاورید و تلاش خود را برای بالا بردن ابروی بعدی قرار دهید.

5 دقیقه دیگر را صرف تلاش برای بالا بردن ابروی دیگر می کنید در حالی که ابروی دیگری را پایین می آورید .و این کار را چندین بار تکرار کنید تا ابرو به بالا بیاید.

هر روز تمرین کنید شما برای ساعت ها تمرین نمی کنید، اما باید هر روز تمرین کنید. اگر به طور منظم تمرین نکنید، نمیتوانید نتیجه خوبی از این کار بگیرید.

سعی کنید که دیگر ابرو را بالا ببرید. امیدوارم گذر زمان به تقویت عضلات ابرو باعث شود که روند سریعتر انجام شود اما اگر طول بکشد (ممکن است که این کار فراموش شود) پس در غیر اینصورت وقت خود را صرف این کار نکنید.

 حالت دادن به ابرو

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی