آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

آموزش دوره های کوتاهی مو،رنگ مو، آرایش

  • ۰
  • ۰

خط چشم متناسب با فرم چشم ها

خط چشم یکی از ابزارهای مهم آرایشی است که افراد برای تغییر در فرم چشم های خود از آن استفاده می کنند، همچنین باید متناسب با فرم های مختلف چشم انتخاب شود. انواع مختلفی دارد که باتوجه به سلیقه و فرم چشم افراد انتخاب می شود و باعث زیبایی چشم می شود. در این بخش به آموزش انواع مختلف آن متناسب با فرم های مختلف چشم پرداخته شده است.

آموزش خط چشم

چشم های ریز

چشم ریز

افرادی که چشم های ریزی دارند توصیه می شود از سایه چشم روشن پشت پلک و گوشه داخلی چشم استفاده کنند، سپس بالای چشم روی خط مژه خطی باریک کشیده شود و از مداد سفید برای داخل پلک پائینی چشم استفاده شود.

خط چشم

چشم های درشت

افرادی که چشم های درشتی دارند می توانند از خط چشم های نسبتا باریکی در بالا و داخل پلک بالایی وهمچنین برای اینکه چشم ها کشیده تر شود دنباله ای در گوشه بیرونی چشم کشیده می شود.

چشم درشت

چشم درشت 2

چشم های گرد

چشم گرد

برای کشیده تر شدن چشمای گرد باید در لبه خارجی چشم از خط چشم استفاده نمود، همچنین روی خط مژه نیز استفاده می شود.

خط چشم

چشم های بادامی

چشم بادامی

چشم های بادامی بهترین نوع در آرایش چشم محسوب می شوند، می توان از خط چشم دنباله دار باریک در پلک بالایی و مداد چشم در داخل پلک پائینی اسفاده نمود. همچنین می توان گوشه داخلی چشم را نیز خط کوچکی کشید که به چشم جذابیت خاصی می دهد.

خط چشم

چشم های نزدیک بهم

چشم نزدیک بهم

افرادی که چشم های نزدیک بهم دارند باید از خط چشم باریک در گوشه داخلی چشم و هرچه به قسمت انتهایی چشم نزدیک از خط چشم پهن استفاده نمایند.

چشم نزدیک بهم 2

چشم های با فاصله

افرادی که چشم های با فاصله ای دارند، بایستی ترسیم را از گوشه داخلی چشم شروع کنند تا وسط پلک ادامه دهند. البته باید توجه کرد که به گوشه خارجی چشم نرسد تا فاصله چشم ها کمتر بنظر برسد.

چشم های فاصله دار

چشم های پفی

افرادی که دارای چشم های پفی هستند باید از خط چشم باریک بر روی پلک بالایی استفاده نمایند و هرچه به گوشه خارجی می رسد پهن تر می شود. با پهن تر شدن، چشم افراد بزرگتر دیده می شود.

چشم پف دار

دوره های آموزش آرایش صورت ، آموزش خودآرایی  و دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه آرایشگری زنانه هنر آموزان برگزار می شود.

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • مهناز محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی